Ga naar inhoud

Ervaring met de Sweex 4D RF Optisch PS/2 Muis?


Aanbevolen berichten

Ik heb het ding ook geprobeerd, en ik vond het een kutding. Hij reageert traag, en als je hem een beetje snel beweegt, raakt ie in de war. Na twee dagen ging het ding ook helemaal stuk. Kan zijn dat ik een maandagmorgenexemplaar heb gehad, maar heb het meer gehoord. Ik heb nu overigens wel een draadmuis van Sweex, en die bevalt me wel goed. http://www.sweex.nl/product.asp?pid=62
Link naar reactie
Idd, zoals Gerben zegt. De muis reageert niet echt lekker. Zeker als je er mee wilt gaan gamen is dit echt niets. Voor gewoon desktop werk lijkt ie mij wel geschikt. Hij ligt overigens wel prettig in de hand. Edit: Ik zie dat die muis ongeveer 25 Euro kost? Dan zou ik zeker voor een ander alternatief gaan. Leg er 5 Euro bij een koop een Logitech MX300. Deze is welliswaar niet draadloos, maar de achterliggende techniek is veel beter. Een echte draadloze game muis zul je voor die prijs sowieso niet krijgen. Maar als je de muis alleen voor officewerk wilt gaan gebruiken lijkt het mij wel een goede keuze.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...