anoniem Geplaatst: 29 september 2003 Delen Geplaatst: 29 september 2003 Iemand ervaring met [url=http://www.sweex.nl/product.asp?pid=67]deze muis[/url]? Zo ja, hoe bevalt hij? Of is er een beter alternatief (niet te duur :lol: )? Edit: ik wil wel met links en rechts kunnen muizen (nogal last van een muisarm, 'k wissel daarom soms af ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2003 Ik heb de zelfde muis alleen ander merk, Maxxtro. Deze muis is ook te koop als Trust. Voor het geld is het een fijne muis en ik heb er weinig problemen mee. Wel om de twee dagen op de oplader zetten, anders zijn de batterijen leeg. Is zowel links als rechts te gebruiken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2003 Ik heb het ding ook geprobeerd, en ik vond het een kutding. Hij reageert traag, en als je hem een beetje snel beweegt, raakt ie in de war. Na twee dagen ging het ding ook helemaal stuk. Kan zijn dat ik een maandagmorgenexemplaar heb gehad, maar heb het meer gehoord. Ik heb nu overigens wel een draadmuis van Sweex, en die bevalt me wel goed. http://www.sweex.nl/product.asp?pid=62 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2003 Idd, zoals Gerben zegt. De muis reageert niet echt lekker. Zeker als je er mee wilt gaan gamen is dit echt niets. Voor gewoon desktop werk lijkt ie mij wel geschikt. Hij ligt overigens wel prettig in de hand. Edit: Ik zie dat die muis ongeveer 25 Euro kost? Dan zou ik zeker voor een ander alternatief gaan. Leg er 5 Euro bij een koop een Logitech MX300. Deze is welliswaar niet draadloos, maar de achterliggende techniek is veel beter. Een echte draadloze game muis zul je voor die prijs sowieso niet krijgen. Maar als je de muis alleen voor officewerk wilt gaan gebruiken lijkt het mij wel een goede keuze. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2003 Nee, ook voor gamen. Bedankt, want dat is wat ik haat: als hij traag reageert. Ik ga op zoek naar een andere muis! Nogmaals bedankt! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen