Ga naar inhoud

E31 melding Lavamat AEG 64641


hdzr

Aanbevolen berichten

ik heb wat rondgekeken op het internet op zoek naar een oplossing voor de e31 melding. Ik had een nieuwe druksensor besteld (binnen 24 uur geleverd op zaterdag...ongelooflijk!!!), maar de melding blijft. Dat betekent dat het probleem ergens anders zit. Iemand melde op klusidee.nl dat je dan een nieuwe computer moest kopen voor 280 euro. Dat ga ik uiteraard niet doen. Dan stap ik liever meteen over op een ander merk en koop een nieuwe. Volgens mij kun je beter een goedkope machine kopen en accepteren dat hij binnen een paar jaar kapot is. Dat doen de duurdere machines namelijk ook. Maar, misschien is hier iemand die weet hoe ik mijn machine weer aan de praat kan krijgen? De pomp is schoon, de toevoerslangen ook, de slang van de druksensor is doorgeblazen, ik heb een nieuwe druksensor geprobeerd......iemand nog ideeen? Ik hoor het graag.
Link naar reactie
Volgens AEG heeft de techneut van KlusIdee gelijk. Alleen zijn er nog wel meer zaken om eerst te controleren. Zet de machine eens aan zonder slangetje op de nivo regelaar. Wat doet hij dan? Controleer het slangetje op lekkage. Controleer de kunststof unit onder aan de kuip waar het slangetje naar toe gaat. Controleer de kabel tussen nivo regelaar en elektronica module. Controleer de module op losse contacten en koolborstel gruis.
Link naar reactie
ik geef het op. Ik koop voor 350 euro een nieuwe wasmachine. Eentje die niet zo duurzaam is, maar waarvan de computer en de elektronica waarschijnlijk net zo lang meegaan als die van de dure merken. We leven in een belachelijke tijd. Je kunt feitelijk niet anders dan meegaan in de consumptie maatschappij. Ik stoot zo het brood uit de mond van de wasmachine reparateurs. Dankjewel voor het meedenken.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...