Ga naar inhoud

CD-Rom speler leest niet


Aanbevolen berichten

Hi! Mijn CD-Rom speler doet heel vreemd. Sinds december vorig jaar heb ik een Fujitsu Siemens computer met DVD-Romspeler en een RW. Ze werkten allebei prima, tot vandaag... Op een of andere manier werkt mijn DVD-Romspéler niet meer. Als ik een audio of data cd invoer hoor ik hem wel draaien, maar niets lezen. Hij maakt het geluid alsof er iemand naast je heel regelmatig irriterend ligt te ademen "sshhjjtttt", zoiets. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Link naar reactie
[quote:32012d989e="domien_verschuuren"]Hi! Mijn CD-Rom speler doet heel vreemd. Sinds december vorig jaar heb ik een Fujitsu Siemens computer met DVD-Romspeler en een RW. Ze werkten allebei prima, tot vandaag... Op een of andere manier werkt mijn DVD-Romspéler niet meer. Als ik een audio of data cd invoer hoor ik hem wel draaien, maar niets lezen. Hij maakt het geluid alsof er iemand naast je heel regelmatig irriterend ligt te ademen "sshhjjtttt", zoiets. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?[/quote:32012d989e] probeer de kabeltjes eens eraf en weer op te zetten soms hé
Link naar reactie
wel Microsoft Knowledge Base Article 314060.In het kort komt het hierop neer, dat in regedt32.exe onder HKEY_LOCAL_Machine\SYSTEM\CurentControlSet\Control\Class\{4D36E965--E325-11CE-BFC1-08002BE10318 Upeerfilters en Lowersfilters dienen te worden verwijderd. Na opnieuw opstarten is het probleem verholpen. Dit te Uwer informatie. Hiermede kan dit onderwerp worden gesloten.
Link naar reactie
[quote:85f90f0bb4="domien_verschuuren"]Mijn computer herkent m ook niet, denk dat dat iets met stekkertjes te maken heeft, maar beneden (de andere PC) moet aan de PC liggen. Ik snap het niet... :cry:[/quote:85f90f0bb4] Ik ook niet. Had je hem nu al in een andere pc geprobeerd? Beetje een rommelig topic dit. Maare dat shriitt geluid of wat dan ook, wijst volgens mij op een kapotte drive.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...