anoniem Geplaatst: 25 september 2003 Delen Geplaatst: 25 september 2003 Hi! Mijn CD-Rom speler doet heel vreemd. Sinds december vorig jaar heb ik een Fujitsu Siemens computer met DVD-Romspeler en een RW. Ze werkten allebei prima, tot vandaag... Op een of andere manier werkt mijn DVD-Romspéler niet meer. Als ik een audio of data cd invoer hoor ik hem wel draaien, maar niets lezen. Hij maakt het geluid alsof er iemand naast je heel regelmatig irriterend ligt te ademen "sshhjjtttt", zoiets. Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2003 [quote:32012d989e="domien_verschuuren"]Hi! Mijn CD-Rom speler doet heel vreemd. Sinds december vorig jaar heb ik een Fujitsu Siemens computer met DVD-Romspeler en een RW. Ze werkten allebei prima, tot vandaag... Op een of andere manier werkt mijn DVD-Romspéler niet meer. Als ik een audio of data cd invoer hoor ik hem wel draaien, maar niets lezen. Hij maakt het geluid alsof er iemand naast je heel regelmatig irriterend ligt te ademen "sshhjjtttt", zoiets. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?[/quote:32012d989e] probeer de kabeltjes eens eraf en weer op te zetten soms hé Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2003 december 2002>september>2003 is nog geen jaar . dus garantie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2003 [quote:b312dcb2dd="plextor"]december 2002>september>2003 is nog geen jaar . dus garantie[/quote:b312dcb2dd]Er zal toch wel een andere oplossing zijn? :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2003 er was op een ander forum iets inregister vermelding ben nog aan zoeken heylocal machine/ moest ergen de waarde van 1 in 0 veranderdworden ben 'm ff kwijt zodra ik 'm heb krijg je'm Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2003 [quote:22a94cb010="jrbr13"]er was op een ander forum iets inregister vermelding ben nog aan zoeken heylocal machine/ moest ergen de waarde van 1 in 0 veranderdworden ben 'm ff kwijt zodra ik 'm heb krijg je'm[/quote:22a94cb010]Zou je hier maybe wat meer over kunnen vertellen...? :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2003 http://www.hardwareforum.nl/viewtopic.php?p=370447 srond op dit forum 2 of 3 blz terug onder foutmelding 19 mischien de oplossing????????????????????? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2003 wel Microsoft Knowledge Base Article 314060.In het kort komt het hierop neer, dat in regedt32.exe onder HKEY_LOCAL_Machine\SYSTEM\CurentControlSet\Control\Class\{4D36E965--E325-11CE-BFC1-08002BE10318 Upeerfilters en Lowersfilters dienen te worden verwijderd. Na opnieuw opstarten is het probleem verholpen. Dit te Uwer informatie. Hiermede kan dit onderwerp worden gesloten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2003 Uitgevoerd. Werkt nog steeds niet :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2003 Toch ingaan op suggestie van Plextor ? Je kan proberen hem eerst in een andere PC te proberen ? Schone winstall doen ? Simpeler : maak een bootdisk en kijk in echte dos mode of je de cd kan bekijken en of lezen. is het nee, dan toch Plextor (niet dat dat merk kopen) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2003 Allemaal moeilijke taal voor een n00b zoals ik :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2003 [quote:85f90f0bb4="domien_verschuuren"]Mijn computer herkent m ook niet, denk dat dat iets met stekkertjes te maken heeft, maar beneden (de andere PC) moet aan de PC liggen. Ik snap het niet... :cry:[/quote:85f90f0bb4] Ik ook niet. Had je hem nu al in een andere pc geprobeerd? Beetje een rommelig topic dit. Maare dat shriitt geluid of wat dan ook, wijst volgens mij op een kapotte drive. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2003 Ik maak er inderdaad een zooitje van. Nee, ik heb nog niets in een andere PC geprobeerd. Maar ik denk dat het toch aan de DVD-Rom speler zélf ligt. De PC herkénd hem namelijk wel, maar leest niet... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2003 Ik denk dat hij kapot is 8) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen