Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

keb dit [url=http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=434] boardje[/url] Ik ben van plan om een nieuwe schijf erin te zette. Aangezien ik met 80 gig toch te kort kom. Ik wil er een s-ata schijf in zetten. Ik probeerde in het menu te komen van s-ata. Maar kom er niet in.. Mijn vraag is nu aan jullie. kom je daar pas in, als er daadwerkelijk ook een s-ata schijf op je moederboard is aangesloten ??
Link naar reactie
Wat is de grote van zo'n schijf ?? 3,5 of 5,25 bay??? - 3,5 inch (vroeger heeft quantum een serie gehad die 5,25 was de bigfoot, maar heel quantum bestaat niet meer laat staan de schijf.) Wat voor voeding hebben de meeste, gwoon 4 pins, of heb je zo'n adapter nodig.. ?? - Bij serial ata schijven van seagate heb je zover ik weet een adapter nodig, bij maxtor en western digital past er een gewone 4 pins molex in. Ik probeerde in het menu te komen van s-ata. Maar kom er niet in.. Mijn vraag is nu aan jullie. kom je daar pas in, als er daadwerkelijk ook een s-ata schijf op je moederboard is aangesloten ?? - Zover ik weet pas als je een schijf aangesloten hebt (heb het zlef even geprobeert met een highpoint hpt366 en daar kom je niet in de instellingen van de controller zonder een aangesloten schijf) Scenic20
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...