anoniem Geplaatst: 23 september 2003 Delen Geplaatst: 23 september 2003 keb dit [url=http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=434] boardje[/url] Ik ben van plan om een nieuwe schijf erin te zette. Aangezien ik met 80 gig toch te kort kom. Ik wil er een s-ata schijf in zetten. Ik probeerde in het menu te komen van s-ata. Maar kom er niet in.. Mijn vraag is nu aan jullie. kom je daar pas in, als er daadwerkelijk ook een s-ata schijf op je moederboard is aangesloten ?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2003 oja nog 2 vragen.. Wat is de grote van zo'n schijf ?? 3,5 of 5,25 bay??? Wat voor voeding hebben de meeste, gwoon 4 pins, of heb je zo'n adapter nodig.. ?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2003 Wat is de grote van zo'n schijf ?? 3,5 of 5,25 bay??? - 3,5 inch (vroeger heeft quantum een serie gehad die 5,25 was de bigfoot, maar heel quantum bestaat niet meer laat staan de schijf.) Wat voor voeding hebben de meeste, gwoon 4 pins, of heb je zo'n adapter nodig.. ?? - Bij serial ata schijven van seagate heb je zover ik weet een adapter nodig, bij maxtor en western digital past er een gewone 4 pins molex in. Ik probeerde in het menu te komen van s-ata. Maar kom er niet in.. Mijn vraag is nu aan jullie. kom je daar pas in, als er daadwerkelijk ook een s-ata schijf op je moederboard is aangesloten ?? - Zover ik weet pas als je een schijf aangesloten hebt (heb het zlef even geprobeert met een highpoint hpt366 en daar kom je niet in de instellingen van de controller zonder een aangesloten schijf) Scenic20 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2003 dank u vor de info dan wordt het een nieuwe tijdens de hcc :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2003 Als je blief :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen