Ga naar inhoud

Wasmiddelbakje Bosch WAT283V2FG


Petra-12

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds vandaag een Bosch WAT283V2FG. In het wasmiddelbakje zit vooraan een gleufje (op de plaats waar je het bakje opent). Als de machine water neemt is dat gleufje vochtig of er lekken enkele druppels water langs de gleuf naar buiten. Is dit normaal of is dit een mankement? Mijn vorige wasmachine was een AEG en dat bakje was helemaal gesloten dus daar kon geen water uit.
Link naar reactie
Bedankt voor de reactie. Ik heb vloeibaar wasmiddel in de wasmachine gedaan met zo'n doseerbol. In het wasmiddelbakje heb ik alleen wasverzachter gedaan. Ik heb net nog eens goed gekeken en die druppels komen van de onderkant van dat wasmiddelbakje. Dat is helemaal nat en enkele druppels komen dan door die gleuf naar buiten. Volgens mijn boekje heb ik een "zelfreinigend zeepbakje". Daar heb ik geen ervaring mee. Zou het dat kunnen zijn? Of heb ik de pech al met een defecte machine te zitten?
Link naar reactie
Bedankt voor uw reactie. Ik heb ze inmiddels een mail gestuurd om de problemen voor te leggen. Idd. problemen. Ik heb 3 kleine wasjes (1/3de van de trommel gevuld) gedaan met de machine en ofwel centrifugeert hij niet ofwel pas nadat ik de was handmatig heb uitgewrongen. Hij centrifugeert zonder problemen bij een lege trommel. Ik heb de dingen gelezen m.b.t. de onbalans maar dit is echt wel heel erg. Mijn vorige AEG had dit niet. Dus ik ga hun antwoord afwachten.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...