Ga naar inhoud

Storing Bosch Type: WFO 142A


Aanbevolen berichten

Na het pompen van water als de machine zou moeten gaan wassen, komt er geen beweging in de trommel en blijft deze stil staan. Dit is ook het geval als de machine volgens het programma zou moeten gaan centrifugeren. De trommel kan ik met de hand in beweging brengen en zit dus niet vast. Ik hoor zodra de machine zou moeten gaan wassen en na het spoelen zou moeten gaan centrifugeren steeds met een kleine tussenpauze 2x een korte tik achter elkaar. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand kan zijn?
Link naar reactie
Het type nummer is niet compleet, ik ga even uit van de WFO142ANL/07 Knipperen en geen lampjes? Staat er geen melding op het display? Gezien de omschrijving lijkt het een probleem met de koolborstels. Controleer de lengte hiervan. Indien korter dan 15 mm deze op voorhand vervangen. Zie https://www.youtube.com/watch?v=tNnqIK8AomM Als je na het vervangen een F21 of F43 melding krijgt dan de machine resetten. Zoek op deze site naar F21 en F43 en je krijgt de reset procedure voor jou machine
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...