Ga naar inhoud

Wasmachine zanussi ZFW 1410 spoelt niet


Sunshine04

Aanbevolen berichten

Help! Mijn wasmachine spoelt niet meer, er komt wel water in de trommel en dit wordt ook afgevoerd als ik de functie afpompen gebruik. Maar een wasprogramma draait hij niet, het water blijft erin staan maar de was wordt niet gedraaid in de trommel. Ik heb de pomp al gecontroleerd, maar ik weet niet wat ik verder moet doen. Alle hulp is welkom!
Link naar reactie
Laat hem eens afpompen totdat hij leeg is. Kies dan voor centrifugeren. Gaat hij dat wel doen? Zo nee: controleer de koolborstels,indien korter dan 15 mm deze op voorhand vervangen. Zie https://www.youtube.com/watch?v=tNnqIK8AomM Zo ja: Blaas het slangetje van de nivo regelaar eens door. Bovenblad er af en de nivo regelaar zit rechts boven. Slangetje er aftrekken, goed in slangetje blazen en slangetje weer terug zetten. Lees de foutcode ook eens uit. Zet de machine aan en druk dan de toetsen Start/Pauze en Extra Spoelen samen in en houd ze ingedrukt. Einde en Start/Pauze gaan nu knipperen. Wat is de code? Einde 5 keer en Start/Pauze 2 keer, dan koolborstels controleren. Einde 3 keer en Start/Pauze 1 of 2 keer, dan is het een nivo regelaar probleem.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...