Ga naar inhoud

OPtische muis van Aldi


Aanbevolen berichten

[quote:87ed72f4c8="XBL"]Nou, kan nog welles problemen leveren in bepaalde proggies (vooral oude) die de muis niet herkennen. Maar er zijn ook verloop stukkies van ps2 naar usb. Geloof ook dat dat beter is... Maar dat moet je aan een kenner van muizen vragen ;). Jochem[/quote:87ed72f4c8] Er zijn geen goedkope verloopstuksje vanb PS2 naar USB, afhankelijk als je een kan krijgen en welke je kiest tegen de 20 euro en veel hoger Er zijn wel genoeg verloopstukjes van USB naar PS2, dacht 1-2 euro op een beurs (die groene)
Link naar reactie
Ik heb deze muis dus ongeveer een half jaar geleden gekocht. Ook van medion en ziet er exact hetzelfde uit en daar zat wel zo'n verloopstukje bij in. Ik gebruik hem niet meer want ik vind het een #$@ :evil: muis. Hij geeft constand lags, reageert traag en je krijgt er last van in je hand palmen (als je er langer dan 2 á 3 uur achterelkaar achter zit), en je moet als je de hele dag achter de pc hebt gezeten dat ding weer opladen! :roll: Ik raad iedereen sterk af om dit te kopen. Hoop dat dit een nieuwer versie is anders kun je beter van een ander merk kopen. Groeten DeX
Link naar reactie
[quote:d3a96cca18="XBL"]Nou, kan nog welles problemen leveren in bepaalde proggies (vooral oude) die de muis niet herkennen. Maar er zijn ook verloop stukkies van ps2 naar usb. Geloof ook dat dat beter is... Maar dat moet je aan een kenner van muizen vragen ;). Jochem[/quote:d3a96cca18]Voor de zoveelste keer: Zo'n verloopstukje moet vanwege de ingebouwde chip verweg in de meeste gevallen specifiek bij dat ene type muis worden gekocht. Jan de Boer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...