anoniem Geplaatst: 2 september 2003 Delen Geplaatst: 2 september 2003 Morgen is er bij aldi een optische muis te koop maar de aansluiting is USb geen PS2 is dit nadelig Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2003 kort door de bocht: nee. Alleen als je usb-poorten volzitten en je heb geen hubje dan heb je pech. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2003 Nou, kan nog welles problemen leveren in bepaalde proggies (vooral oude) die de muis niet herkennen. Maar er zijn ook verloop stukkies van ps2 naar usb. Geloof ook dat dat beter is... Maar dat moet je aan een kenner van muizen vragen ;). Jochem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2003 [quote:87ed72f4c8="XBL"]Nou, kan nog welles problemen leveren in bepaalde proggies (vooral oude) die de muis niet herkennen. Maar er zijn ook verloop stukkies van ps2 naar usb. Geloof ook dat dat beter is... Maar dat moet je aan een kenner van muizen vragen ;). Jochem[/quote:87ed72f4c8] Er zijn geen goedkope verloopstuksje vanb PS2 naar USB, afhankelijk als je een kan krijgen en welke je kiest tegen de 20 euro en veel hoger Er zijn wel genoeg verloopstukjes van USB naar PS2, dacht 1-2 euro op een beurs (die groene) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2003 Ik heb deze muis dus ongeveer een half jaar geleden gekocht. Ook van medion en ziet er exact hetzelfde uit en daar zat wel zo'n verloopstukje bij in. Ik gebruik hem niet meer want ik vind het een #$@ :evil: muis. Hij geeft constand lags, reageert traag en je krijgt er last van in je hand palmen (als je er langer dan 2 á 3 uur achterelkaar achter zit), en je moet als je de hele dag achter de pc hebt gezeten dat ding weer opladen! :roll: Ik raad iedereen sterk af om dit te kopen. Hoop dat dit een nieuwer versie is anders kun je beter van een ander merk kopen. Groeten DeX Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2003 [quote:d3a96cca18="XBL"]Nou, kan nog welles problemen leveren in bepaalde proggies (vooral oude) die de muis niet herkennen. Maar er zijn ook verloop stukkies van ps2 naar usb. Geloof ook dat dat beter is... Maar dat moet je aan een kenner van muizen vragen ;). Jochem[/quote:d3a96cca18]Voor de zoveelste keer: Zo'n verloopstukje moet vanwege de ingebouwde chip verweg in de meeste gevallen specifiek bij dat ene type muis worden gekocht. Jan de Boer Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2003 Ik heb de muis inmiddels gekocht verloopstukje zat erbij en de eerste indruk is goed Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen