Ga naar inhoud

Bosch


rdebruijn-1

Aanbevolen berichten

  • 2 jaren later...
Help! Ik heb een Bosch Maxx7 die de foutcode F21 geeft. Ik krijg de deur niet meer open en ga morgen met vakantie. Ik heb alle stapen diverse malen geprobeerd door eerst op centriguferen te zetten. Knop OMW vastgehouden. Daarna op afompen gezet. Daarna naar bonte evo en op start gedrukt maar er gebeurd niets. Het lijkt of geen enkele knop reageert. Decstekker heb ik er ook een tijdje uitgehad. Eerder heb ik voor het resetten van mijn Bosch droger de achterplaat eraf moeten schroeven waar ik een (verstopte)resetknop kon indrukken. Dit had ik ook op een forum gelezen. Maar dit durf ik bij de wasmachines niet te doen. Heeft iemand nog een oplossing zodat ik mn was er nog even uit kan halen? Alvast bedankt!
Link naar reactie
F21 is een motor/koolborstel probleem wat je eerst moet herstellen. Ik denk dat er nog water in staat, dan mag de deur niet open. Laat de machine eerst geheel leeg lopen door de afvoerslang in een afwasteiltje te leggen of indien aanwezig via het slangetje naast de afvoerpomp. Vermeld dan ook het volledige type nummer uit de deurrand, Maxx 7 is geen type maar een modellen lijn.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...