Ga naar inhoud

Adapter router HEET!


Aanbevolen berichten

[quote:1dcf790aa2="J. de Boer"][quote:1dcf790aa2="gerben"]Heb je wel eens een trafo van een halogeenlamp gevoeld? Daar kun je makkelijk een ei op bakken.[/quote:1dcf790aa2]En dan beweren ze dat die [b:1dcf790aa2]lampjes[/b:1dcf790aa2] energie zuiniger zijn dan gloeilampen, terwijl je die trafo zowat als kachel kan gebruiken. Jan de Boer[/quote:1dcf790aa2] Ja, want nu hoef je dus geen kachel aan te zetten wat weer gas scheelt :D
Link naar reactie
Ik vraag me af of ze wel minder stroom verbruiken. Ze kunnen iig nooit tegen spaarlampen op. Ik heb hier zo'n tizio-achtige lamp. Waar de stroom dus door de armen en de scharnieren loopt. En die scharnieren worden me toch heet. Brand je letterlijk je vingers aan. En maar knetteren en de lampen maar knipperen. Mooi ding om te zien, je kunt hem eigenlijk alleen niet gebruiken als lamp....
Link naar reactie
@ @l: De problemen zijn na een maandje gebruik ongeveer ontstaan maar in die maand tijd is er niks speciaals veranderen ofzo. @ Gerben: Hij staat ongeveer 1 meter onder de adapter, onder de hondenmand dus als mijn hond over een tijdje niet meer normaal is weet ik waar het door komt. :wink: Dat is overgins de enige plek in huis waar hij nog enigzins fatsoenlijk werkt maar als ik ga gamen heb ik om de zoveel tijd met gigantische packetloss/choke te maken en Counter-Strike geeft daarna meestal ook een CL_FlushEntityPacket, wat dat dan ook mag betekenen. @ Olivier: Heb jij dan ergens van storinkjes ofzo in je netwerk als die adapter te heet wordt en je haalt em er niet uit?
Link naar reactie
[quote:f47d84eddb="Chrusher"][quote:f47d84eddb="J. de Boer"][quote:f47d84eddb="gerben"]Heb je wel eens een trafo van een halogeenlamp gevoeld? Daar kun je makkelijk een ei op bakken.[/quote:f47d84eddb]En dan beweren ze dat die [b:f47d84eddb]lampjes[/b:f47d84eddb] energie zuiniger zijn dan gloeilampen, terwijl je die trafo zowat als kachel kan gebruiken. Jan de Boer[/quote:f47d84eddb] Ja, want nu hoef je dus geen kachel aan te zetten wat weer gas scheelt :D[/quote:f47d84eddb]Nu met die hitte tot laat in de avond? :D :D En dan zijn gewone gloeilampen ook kacheltjes, pak er maar eens eentje vast terwijl hij brandt. Maar we zouden het over computers hebben, dus nu weer on topic. Zoals al is gezegd, vrij gebruikelijk dat die adapters nogal warm worden. Komt doordat ze zo klein bemeten zijn. Het kan allemaal net. Als ze wat groter waren, zouden ze die energie ook wel opnemen, maar ook gemakkelijker weer kwijt raken aan de omgeving. Vervelende bijkomstigheid is dan dat je van die enorme blokken hebt. Jam de Boer
Link naar reactie
[quote:aa0a889e23="Boerke87"]Hallo, ik weet niet of dit normaal is daarom vraag ik het maar even. De adapter van mijn D-Link 614+ WLAN router wordt heel erg heel, ik weet niet of dat normaal is maar het lijkt me dat dat er nooit goed voor kan zijn. Is dit normaal bij routers of kan er iets defect zijn?[/quote:aa0a889e23] Normaal vind ik het niet. Maar er is een verschil tussen heet en warm. Kan je de voeding nog gewoon beetpakken en laten we zeggen 1 minuut vastpakken? Zet er wel even een emmer water naast om je hand af te koelen als je een stoere jongen bent. Heet is het als je dit niet op een prettige manier kan doen. Zelf schrok ik ook toen ik merkte hoe warm water van 40, 50 en 60 graden aanvoelde. Een temperatuur van 40 is okay, de rest zou ik zelf te hoog vinden. Maarre, het kan dus wel met de huidige warmte te maken hebben. Apparaten koelen af op het temperatuurverschil. Eventueel een ventilator op zetten ... De voeding van mijn router is dus nog steeds lauwwarm hoewel de kamer toch wel echt warm te noemen is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...