Ga naar inhoud

HP Scanjet 5200c wordt niet meer herkend


Aanbevolen berichten

Mijn HP Scanjet 5200c heeft altijd zonder problemen op mijn W98 pc gedraaid. Sinds kort wordt hij niet meer herkend; een aanleiding zou ik niet weten. Ik heb inmiddels nieuwe driver software gedownload, deze eerst geinstalleerd en daarna de scanner via USB aangesloten. Maar ik blijf het bericht krijgen dat er geen scanner is geinstalleerd. De scanner reageert wel als de stroomvoorziening opnieuw wordt aangesloten. Wie weet voor dit probleem raad? Vrgr en bij voorbaat dank 8) Benno
Link naar reactie
Beste Ben Ik heb de scanner ook proberen te installeren op een andere computer (op de muisaansluiting) en daar deed hij het ook niet. De muis wel. Heb zelfs een nieuw USB-kabeltje gekocht, maar het lukt niet. Lijkt erop alsof de USB aansluiting in het apparaat het begeven heeft. Heeft het zin om de andere aansluitingsmogelijkheid te proberen? Vrgr Benno
Link naar reactie
[quote:d0a31ba420="Benno Dora"]Beste Ben Ik heb de scanner ook proberen te installeren op een andere computer (op de muisaansluiting) en daar deed hij het ook niet. De muis wel. Heb zelfs een nieuw USB-kabeltje gekocht, maar het lukt niet. Lijkt erop alsof de USB aansluiting in het apparaat het begeven heeft. Heeft het zin om de andere aansluitingsmogelijkheid te proberen? Vrgr Benno[/quote:d0a31ba420] Dus een USB muis?
Link naar reactie
[quote:67a505cc48="Benno Dora"]Beste Ben Ik heb de scanner ook proberen te installeren op een andere computer (op de muisaansluiting) en daar deed hij het ook niet. De muis wel. Heb zelfs een nieuw USB-kabeltje gekocht, maar het lukt niet. Lijkt erop alsof de USB aansluiting in het apparaat het begeven heeft. Heeft het zin om de andere aansluitingsmogelijkheid te proberen? Vrgr Benno[/quote:67a505cc48] Natuurlijk heeft het zin, als het op de ene manier niet (meer) lukt dan misschien wel op de andere manier.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...