Ga naar inhoud

Euro Computers


Aanbevolen berichten

Goejjendag. Ik ben van plan om voor mezelf een nieuwe computer te kopen. En 'k ben eens op internet gaan neuzen en toen kwam ik bij een winkel uit in Rotterdam: EURO COMPUTERS (www.euro-computers). Ik zag daar behoorlijk lage prijzen staan voor de bijbehorende computers. Bijvoorbeeld: een AMD Athlon 2400+ 512 MB DDR266 geheugen 80 GB (7200 RPM) Harddisk DVD Speler enz, Voor zo'n E 680,- (incl. verzendkosten) op zich een redelijk normale huis, tuin en keuken pc. Maar wat ik me afvraag, is dit wel een reeel bedrag voor zo'n pc. Heeft iemand ervaringen met deze winkel? En is 't een beetje te vertrouwen, want ik vind de prijs toch wel tamelijk laag. Alvast bedankt!!
Link naar reactie
Ik doe ook weleens een bestelling op internet. heb tot nu toe hier gekocht: [b:2e9e74a920]salland automatisering[/b:2e9e74a920]= snel, redelijke prijzen, slechte afhandeling behandeling. houden zich niet aan richtlijnen leveren juiste apparatuur.=never nooit meer. [b:2e9e74a920]Freezing Hardware[/b:2e9e74a920]= redelijke prijzen, goede afhandeling bestelling (ook verpakking) snelle levering= tevreden [b:2e9e74a920]Informatique[/b:2e9e74a920]: [b:2e9e74a920]Freezing Hardware[/b:2e9e74a920]= redelijke prijzen, goede afhandeling bestelling (ook verpakking) snelle levering= ook tevreden (1e keus) Ik ga ook weleens naar een winkel bij mij in de buurt. akiefcomputers in ijsselstein. Wel een goede zaak, ook redelijke prijzen. Maar het verschilt per onderdeel. Veel succes, staar je niet blind op prijzen. Dat zegt namelijk niks. Kijk ook altijd naar de gebruikte merken in een pc. Je kan de mooiste dingen zien, maar vaak zijn dat componenten van de goedkoopste leveranciers. Kijk dus altijd wat verder. Als jij zegt. :DVD speler kan dat 2 dingen betekenen. Of hij is stil en goed (ook mooi merk) of ze gooien er een goedkope lawaaierig tostiijzer in, spaart hun geld en dan kunnen ze toch in de advertentie zetten dat er een DVD -speler in zit. Ik heb jammerlijk erg veel ervaring met dit soort dingetjes. Je kan er alleen maar van leren, en natuurlijk anderen bewust maken van dit soort dingen.
Link naar reactie
Allereerst, hardstikke bedankt voor jullie hulp. Trouwens, typ maar je i.p.v. u, klinkt ook zo oud (voor een 19-jarige!! :) ) Maar dit is de complete configuratie: AMD Athlon XP 2400+ (cpu) VIA KM266A Chipset. 200/266Mhz (mainboard) 512mb pc-266 (memory) Novita 17"CRT Monitor 72 Khz 0.26dpi ( 3 jaar On-Site Garantie) 80GB Harddisk 7200rpm ATA-100 (harddisk) AGP Graph. Accel. 32mb (video) Intel AC'97 18-bit (sound) 10/100 Ethernet (netwerk) 6x 2.0 USB Poort (USB) DVD 16x48x (DVD) Cd-Rewriter 52x24x52x 3.5 inch 1,44mb floppystation (harddrive) Scroll muis (muis) Windows keyboard (keyboard) ATX Miditower 300 Watt Whitefront (behuizing) 240 Watt multimedia Speakers (speakers) ( 1 jaar hardware garantie, 3 jaar service garantie ) Er staan niet bij alle hardware de merken bij. 'k Hoop dat 't voldoende om er een beetje een advies over te geven.
Link naar reactie
een 32 mb agp ????? zonder merknaam erbij??? als ze daar al op zo'n manier op bezuinigen .... een oud mammaplankje .... merkloos geheugen .... novita is nu ook al niet echt superrrrrrrr net als 240 watt speakers ( pmpo ) eigenlijk heb je dan hoogsten 2 watt echt continu vermogen 5.1 ???? ... als het er niet bij staat... zal het er zeker niet inzitten in dit geval ... lijkt mi al duidelijk genoeg ... Ren zo hard weg als je kan .... desnoods naar een aldi of mediamarkt ... ( ook liever niet, maar alles beter dan deez )
Link naar reactie
ondanks de misschien iets flamende reactie over salland van Salv kijk [url=http://is41.introweb.nl/cgi-bin/salland.filereader?3f2c229a01ebaa0a2719504160470613+NL/products/7573]hier[/url] anders een naar. dat is stukken beter dan het systeem waar jij mee aankomt zetten. :wink: leuk Nforce2 bordje, XP2500 bartton, alles merkspul erin, philips beeldschermpje erbij... leuke startset dacht ik. Wel iets duurder dan waar jij mee aankomt, maar dan weet je in iedergeval dat het goed spul is.. ach, en over Salland, ze hebben inderdaad soms wel hun problemen ja, maar goed, raadpleeg de shopsurvey ( www.tweakers.net/shopsurvey ) maar eens, de meeste shops hebben wel eens hun gebreken.
Link naar reactie
Een vriend van mij heeft daar 7 weken geleden een vergelijkbaar systeem gekocht. Wat heeft hij een ellende gehad. Tig keer terug en elke keer lang wachten. Zaten andere (lees:mindere) onderdelen in. Van de buitenkant niet te zien. Volgens mij werkt alles nu wel naar behoren en heeft hij wat hij besteld heeft. Stel dat je niet zoveel van computers afweet. Dan had je er wellicht niet zo snel achtergekomen dat de inhoud niet klopte. Goedkoop=Duurkoop? Ik weet het niet. Wellicht had hij gewoon pech (:-?) Heb zaterdag een computer gekocht bij Informatique in Bergschenhoek (vlak bij Rotterdam) en die werkt perfect!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...