Ga naar inhoud

bedieningspaneel progameren


roos-1

Aanbevolen berichten

goedemorgen ,ik heb een bosch was28442nl/08 machine nu had ik een stekkertje in t bedieningspaneel stukgemaakt ,nieuw bedieningsmoduul bij bosch bestelt en geplaats nu geeft de machine wel alle progammas weer maar me keuze toetsen zoals kortprog en gradentoets reageren niet goed dus met bosch gebeld deze zeiden dat ik het nog moest progameren via e-mail beschrijving gehad maar ik snap er niets van .Weet iemand hoe ik dat moet doen met vriendelijk groet mevr. v D
Link naar reactie
Je hebt de machine met het rechter bedienings paneel. Let op: de functies in het voorbeeld zijn anders dan op jou machine, het gaat dus om de [B]positie[/B] van de knop zoals ik ze omschrijf. Controleer of de code op de oude module gelijk is aan de code in de deur rand. Zo nee: geef dan als nog de code op de module door. Zo ja: Bouw de nu module volledig in en zorg dat alles goed aangesloten is. Activeer procedure: - Zet de programma knop op Uit. - Sluit de deur. - Draai de programma knop naar positie 12 (Extra Snel 15) en wacht totdat het lampje Start/Pauze gaat knipperen. - Druk de centrifuge toerental toets in en houd deze ingedrukt en draai de programma knop 1 klik tegen de klok in naar stand Voorzichtig centrifugeren. - Laat de toets centrifuge toerental los. Je kunt nu de machine code in de module plaatsen. Draai de programma keuze knop naar positie 1 en druk net zo vaak op de toets Eindtijd (= het klokje) totdat het getal 4 op het display komt te staan. Draai de programma keuze knop naar positie 2 en druk net zo vaak op de toets Eindtijd totdat het getal 0 op het display komt te staan. Draai de programma keuze knop naar positie 3 en druk net zo vaak op de toets Eindtijd totdat het getal 1 op het display komt te staan. Draai de programma keuze knop naar positie 4 en druk net zo vaak op de toets Eindtijd totdat het getal 1 op het display komt te staan. Draai de programma keuze knop naar positie 5 en druk net zo vaak op de toets Eindtijd totdat het getal 0 op het display komt te staan. Draai de programma keuze knop naar positie 6 en druk net zo vaak op de toets Eindtijd totdat het getal 1 op het display komt te staan. Draai de programma keuze knop naar positie 7 en druk net zo vaak op de toets Eindtijd totdat het getal 0 op het display komt te staan. Draai de programma keuze knop naar positie 8 en druk net zo vaak op de toets Eindtijd totdat het getal 0 op het display komt te staan. Draai de programma keuze knop naar positie 9 en druk net zo vaak op de toets Eindtijd totdat het getal 2 op het display komt te staan. Draai de programma keuze knop naar positie 10 en druk net zo vaak op de toets Eindtijd totdat het getal 0 op het display komt te staan. Draai de programma keuze knop naar positie 11 en druk net zo vaak op de toets Eindtijd totdat het getal 0 op het display komt te staan. Draai de programma keuze knop naar positie 12 en druk net zo vaak op de toets Eindtijd totdat het getal 1 op het display komt te staan. Draai de programma keuze knop naar positie 13 en druk net zo vaak op de toets Eindtijd totdat het getal 1 op het display komt te staan. (als dit niet kan dan een 0) Draai de programma keuze knop naar positie 14 en druk net zo vaak op de toets Eindtijd totdat het getal 0 op het display komt te staan. Draai de programma keuze knop naar positie 15 en druk net zo vaak op de toets Eindtijd totdat het getal 2 op het display komt te staan. Druk nu op Start/Pauze, wacht even en draai dan de programma knop naar Uit. De machine zou nu weer klaar moeten zijn voor gebruik.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...