Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Sta op het punt om een pc te kopen (voor Office, Internet en CM4). Kwam op het net de volgende configuratie tegen: [list:5d08c41c27]Behuizing ATX Midi Titanium Asus MB A7V8X KT400 AMD Athlon AMD Athlon XP 2600+ 333MHz Cooler CPU AMD/Intel DDRAM 256Mb PC3200 400MHz HDD 80Gb 7200rpm 2Mb cache CD Rewriter 52/24/52 (zwart) FDD Diskettestation 3.5 inch (zwart) IDE kabel systeem Asus V9520 Magic T FX5200 128Mb AGP Geluidskaart 5.1 PCI 100Mbit PCI Netwerkkaart Cordless keyboard + muis 17 inch monitor CRT (zwart) [/list:u:5d08c41c27] Totaalprijs (incl.BTW) [b:5d08c41c27]€ 725,50[/b:5d08c41c27] Graag jullie mening i.v.m. mijn gebrek aan inzicht...
Link naar reactie
Persoonlijk zou ik er een Nforce moederbord in zetten (bijvoorbeeld Asus A7N8X (hoef je ook geen extra geluidskaart en netwerkkaart meer te kopen)). Bovendien zou ik er 512MB geheugen in willen hebben. En de videokaart moet bij mij een Ati zijn (beste op dit moment). Voor office en internet is deze configuratie al overkill en wat betreft CM4, waarvan ik denk dat dit Championship Manager 4 is, geldt (denk ik) hetzelfde. [edit] te laat, maar het klopte wel :D
Link naar reactie
Hallo, ik sluit vaak mijn pc aan op mijn tv, maar voor gewoon gebruik nooit goed (windows: office (tekst onleesbaar op scherm, slechte kwaliteit!) alleen dvd's zijn er zeer goed op en games(=> soms), beelresolusie moet zeer laag 800 x 600 , enkel goed voor dvd. voor meer info stuur een persoonlijk bericht. Olivier :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...