Ga naar inhoud

Ander moederbord in Compaq kast


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om een ander moederbord in een oude (wel ATX) kast te 'gooien'. Wat mij echter op valt is dat de aansluiting van de kast naar het moederbord heel specifiek voor het compaq moederbord is (geen losse verbindings stukjes maar een verbindingsstuk waar alle aansluitingen op zitten (hoop dat dit duidelijk is)). Dit 'verbindingsstuk' kan ik niet aansluiten op mijn moederbord. Hebben jullie oplossingen voor dit probleempje?
Link naar reactie
Ik heb een keer een harde schijf moeten vervangen in een Presario. Er zat zo'n Quantum Bigfoot in, ter grootte van een pannekoek. Een normale HD is kleiner, maar HD brackets die pasten in de ruimte die Compaq ervoor had bedacht kon ik nergens vinden. Uiteindelijk heb ik de harde schijf maar vastgeplakt bovenop de voeding :D
Link naar reactie
[quote:14a6b1d1d4="BrigitteW"]Ik heb een keer een harde schijf moeten vervangen in een Presario. Er zat zo'n Quantum Bigfoot in, ter grootte van een pannekoek. Een normale HD is kleiner, maar HD brackets die pasten in de ruimte die Compaq ervoor had bedacht kon ik nergens vinden. Uiteindelijk heb ik de harde schijf maar vastgeplakt bovenop de voeding :D[/quote:14a6b1d1d4]//off-topic En heeft nog geen prestatie-problemen met die hitte!? Goed ding dus... :D //on-topic Helaas is Compaq inderdaad veel te eigenzinnig met dit soort dingen...
Link naar reactie
Ik zag trouwens bij Conrad een kabelassortiment. [size=9:eb288fa7a5]productomschrijving: 10 verschillende soorten kabels met 1-5 pins. 2 stuks 4-pol. kabel met 2 stekkers (4 pins) · 2 stuks 5-pol. kabel met 2 stekkers (5 pins) · 2 stuks 2-pol. kabel met 2 stekkers (2 pins) · 2 stuks 3-pol. kabel met 2 stekkers (3 pins) · 2 stuks 1-pol. kabel met 2 stekkers (1 pin). [/size:eb288fa7a5] [size=12:eb288fa7a5][/size:eb288fa7a5]Kan ik niet gewoon hier wat kabels van gebruiken voor de aansluiting op mijn moederbord?
Link naar reactie
[quote:59ad4a21ff="Anakin"]/off-topic En heeft nog geen prestatie-problemen met die hitte!? Goed ding dus... :D [/quote:59ad4a21ff] Maxtor. Hij heeft het een jaartje uitgehouden, toen ging er per ongeluk een strijkbout tegen de monitor hetgeen resulteerde in een fikse barst en vond de vriendin in kwestie het nodig de hele computer maar weg te gooien, inclusief mijn gratis gedoneerde modem en harde schijf. :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...