Ga naar inhoud

Bosch kingstar luxe 1400 draaien niet me


Aanbevolen berichten

Beste mensen, ik heb de wasmachine verplaats om schoon te maken. Sinds een paar dagen geleden draait mijn wasmachine niet meer. Deze tikt alleen maar en neemt een beetje water op tot het eind van het wasprogramma. Pas aan het eind van het wasprogramma loopt het water weg. Centrifugen ook niet. Na afloop van het wasprogramma geeft de wasmachine ook niet de standaard signalen, zoals gepiep en het knipperen van het lampje.De wasmachine geeft gisteren een foutmelding van F-21 aan . en dat ik heb opgelost. Dus als iemand enige suggesties of oplossingen heeft zijn deze hartstikke welkom. Alvast bedankt, Julia
Link naar reactie
F21 betekend in 9 van de 10 gevallen een probleem met de koolborstels van de motor. Zolang je dat niet oplost zal de machine dus ook niet gaan draaien. Gezien het feit dat de machine verplaatst is kan het ook een ander probleem zijn maar begin eerst met de controle van de koolborstels. Indien korter dan 15 mm deze op voorhand vervangen en daarna de machine resetten. De reset procedure vind je op deze site terug, even zoeken naar F21 en F43 en de jouwe staat er tussen.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...