Ga naar inhoud

miele w2521 watertoevoer verstopt


kitty-3

Aanbevolen berichten

Mijn was machine (miele softcare system w2521) geeft na paar minuten draaien het "watertoevoer" storing lampje weer. Ik las in de handleiding dat het of aan het druk of de filter kan liggen.... de druk is niet veranderd, dus ik vermoed de filter....in de handleiding staat dat de filter linksonder zit. Eerst de schroefdop eraf draaien en dan de filter eruit, toch? Maar ik krijg de filter niet uit.....en aan de rechterkant zit een gat en als ik zo'n metalen veer instop ( eentje om de afvoer te ontstoppen) lijkt het alsof daar iets in zit, maar hoe krijg ik die eruit? Kan iemaand me helpen? Hij kan dus wel water afvoeren maar niet toevoeren..... alvast bedankt!!!!
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
Ook een probleem. Wasmachine lekte. Gaf 2 lampjes rood aan . Geen afvoer en toevoer. Gelezen op dit Forum. 10 minutenstekker eruit. Filter onderin alles eruit laten lopen en helemaal op zijn kant zetten zodat al het water weg is. Hij werkt weer maar na centrifugeren nog wel nat. Ik heb een losse centrifugeren dus geen probleem. Het wel even de oplossing zo. Bedankt voor de tip. Ik heb deze wasmachine ook wel 18 jaar. Dus ga sparen voor een nieuwe
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...