Ga naar inhoud

Handleiding (NL) voor NIKON Coolpix 4500


Aanbevolen berichten

[quote:720728b9d1="t.hagen"]Pas nieuwe digitale camera gekocht maar zonder Nederlandse handleiding. Kon ik wel bestellen maar dat moest dan €35 extra gaan kosten. Is er iemand die weet hoe ik hier goedkoper aan kan komen of eventueel mailen?? Bij voorbaat bedankt Ton Hagen[/quote:720728b9d1]Is er iemand die weet hoe ik hier goedkoper aan kan komen of eventueel mailen. mogen wij dat niet weten. je moet bij de foto boer zijn waar je die kamera gekocht heb. als er geen nederlandse handleiding bij zit dan is het een product dan niet door nikon nederland verkocht wordt.
Link naar reactie
[quote:af2f44697c="plextor"] mogen wij dat niet weten.[/quote:af2f44697c] Hij zal de handleiding via mail bedoelen [quote:af2f44697c="plextor"] als er geen nederlandse handleiding bij zit dan is het een product dan niet door nikon nederland verkocht wordt[/quote:af2f44697c] Daar denk ik ook aan, grijze import.. Er zit zeker een duitse handleiding bij? Gebeurt vrij veel, gekochte spullen die voor te lage prijzen bij internetwinkels verkocht worden. Dit kan overigens problemen opleveren bij de garantie.. Helaas kon ik de handleiding niet vinden, op got staan nog wel eens wat handleidingen, deze zijn echter alleen van de meest gangbare modellen. Helaas valt deze camera daar dus blijkbaar buiten..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...