Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik twijfel over de aankoop van een DVD brander. Is het van belang om plus en min te kopen, of is plus de standaard? Min branders zijn het goedkoopst, daarna plus branders, en daarna plus/min branders. Wat is het echte verschil ? Ik ben niet van plan proffesioneel illegaal films te gaan rippen of zo, gewoon een beetje eigen materiaal van de cam corder naar dvd te branden, misschien af en toe eens een dvd kopietje te maken.
Link naar reactie
[quote:f8ec338dce="REALHUSTLER"]Ik twijfel over de aankoop van een DVD brander. Is het van belang om plus en min te kopen, of is plus de standaard? Min branders zijn het goedkoopst, daarna plus branders, en daarna plus/min branders. Wat is het echte verschil ? Ik ben niet van plan proffesioneel illegaal films te gaan rippen of zo, gewoon een beetje eigen materiaal van de cam corder naar dvd te branden, misschien af en toe eens een dvd kopietje te maken.[/quote:f8ec338dce] of je koopt een + en - brander van lite-on die schijnen ook heel goed te zijn en niet duur!
Link naar reactie
- is nog steeds het meest compatible met de meeste standalone spelers. Dat kun je zelf bekijken op sites als deze: http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers.php?DVDname=&DVDselect=&Search=Search&price=100000&rate=0&comments=0&Submit2=Search Gewoon aanvinken dvd-r of dvd+r en op zoeken klikken...de meeste resultaten komen met -r
Link naar reactie
Er bestaan DVD schrijvers die + schijfjes of - schijfjes of beide kunnen schrijven. dit is zeer belangrijk als je een kiest of hebt. Want als een een + schrijver heb en een - lezer (los toestel van pc, voor tv) zijn deze niet compatible. Tevens ook belangrijk bij aankoop lege DVD's. Je kan je best informeren bij je plaatselijke goede computer zaak. het schrijven van gewone cd-r / rw gaat ook veel trager met max. speed 12x. DVD's max. nu (budget vriendelijke schrijvers) 2,4x. aandacht!! cd => x = 150kb/sec. / dvd => x = meer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...