Ga naar inhoud

Geheugen modulen en daar de eigenschappen van..


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben van plan om extra geheugen te kopen. NU heb ik hier en daar wat rond gekeken. Ik kwam dit vaak tegen: CAS-Latency. Wat betekent dit? Is er een duidelijk verschil in merk en kwaliteit? Zo ja, welk merk moet ik dan hebben? Kan extra interngeheugen ertoe bijdragen, dat spellen op een hogere resultie kunnen spelen, of soepeler op de huidige resolutie? Alvast bedankt voor het beantwoorden van al mijn vragen! Marwinius
Link naar reactie
[quote:987cd9461d="Marwinius"]Hallo, Ik ben van plan om extra geheugen te kopen. NU heb ik hier en daar wat rond gekeken. Ik kwam dit vaak tegen: CAS-Latency. Wat betekent dit? Is er een duidelijk verschil in merk en kwaliteit? Zo ja, welk merk moet ik dan hebben? Kan extra interngeheugen ertoe bijdragen, dat spellen op een hogere resultie kunnen spelen, of soepeler op de huidige resolutie? Alvast bedankt voor het beantwoorden van al mijn vragen! Marwinius[/quote:987cd9461d] als je wat info wil over geheugen. dan moet je wel het type mobo weten wat je heb.
Link naar reactie
Nee, extra geheugen zorgt er niet voor dat je spellen op hogere res. kunt draaien. Wel zorgt het ervoor dat sommige programma's gewoon net wat soepeler lopen, sneller laden etc....De prestaties in spellen is ook wel te merken, maar niet zo heel erg om dat je videokaart dan de bottleneck word. (het is trouwens denk ik een Geforce 4MX 440)
Link naar reactie
[quote:29bd5cdb26="Bosje"]XP1800+ doe er minimaal een 128 Mb Radeon 9100 in (onder de 100 euro) of nog beter een ATI 9500. En ga dan gamen, je weet niet wat je ziet!!!![/quote:29bd5cdb26] heb je hier zelf ervaring mee? Is het verschil groot tussen deze twee kaarten. ATI 9500 voor 129 euro is niet gek.
Link naar reactie
[quote:82ef8473d1="XBL"][quote:82ef8473d1="bronnie2"]Misschien kun je de oude mx kaart nog verkopen voor weing.[/quote:82ef8473d1]En als je em verkoop, Marwinius, ik heb nog wel intresse (heb zelf een oud krot). Jochem[/quote:82ef8473d1] Oké, moet eerste een vervangende kaart zien te krijgen, en dan houd ik jou op de hoogte
Link naar reactie
[quote:5994ed96e9="Marwinius"][quote:5994ed96e9="XBL"][quote:5994ed96e9="bronnie2"]Misschien kun je de oude mx kaart nog verkopen voor weing.[/quote:5994ed96e9]En als je em verkoop, Marwinius, ik heb nog wel intresse (heb zelf een oud krot). Jochem[/quote:5994ed96e9] Oké, moet eerste een vervangende kaart zien te krijgen, en dan houd ik jou op de hoogte[/quote:5994ed96e9]Thx :D Jochem EDIT: Hoop gequote btw :-?
Link naar reactie
[quote:daf1e70d58="Marwinius"][quote:daf1e70d58="Bosje"]XP1800+ doe er minimaal een 128 Mb Radeon 9100 in (onder de 100 euro) of nog beter een ATI 9500. En ga dan gamen, je weet niet wat je ziet!!!![/quote:daf1e70d58] heb je hier zelf ervaring mee? Is het verschil groot tussen deze twee kaarten. ATI 9500 voor 129 euro is niet gek.[/quote:daf1e70d58] Heb 2 machines thuis geupgrade van GF2 MX naar ATI 9000 en ATI 9100 (128mb versie), mooier en sneller. Je krijgt bij de 3D spellen echt een boost die je duidelijk merkt. En de pc's hebben een tragere processor als de jouwe. een 9500 zou er goed bij passen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...