Ga naar inhoud

DVD speler werkt niet meer na installatie pinnacle studio 8


Aanbevolen berichten

Hallo mensen! Ik heb een probleem: Ik heb de volgende DVD-speler: "PIONEER DVD-ROM DVD-104" Daarnaast heb ik altijd met mijn Pinnacle Studio DC-10 onder win98 gewerkt. Deze heb ik nu in combinatie met Pinnacle Studio 8 geïnstalleerd onder XP. Bij deze installatie is er echter ook het volgende geïnstalleerd: "H + H DVD-ROM DVD-410B SCSI CdRom Device" Ik heb echter geen tweede DVD-speler, en al helemaal geen SCSI-device!!!! Daarnaast geeft mijn Oude DVD-speler de volgende fout: "Windows kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. (Code 19)" Met als resultaat dat ik geen CD-ROM's-DVD's meer kan openen. Ik zie zelfs geen DVD-station meer in 'Deze computer'... Iemand enig idee of ik hier iets aan kan doen???!!!! Thanks! Jasper
Link naar reactie
Lijkt me een virtuele CD-rom die door een of ander programma is geïnstalleerd. "Een of ander programma", want ik kan er bij Pinnacle niets over vinden. Ik zou het programma opsporen, de virtuele CD uitschakelen en als dat niet helpt, de DVD verwijderen in het configuratiescherm en opnieuw laten detecteren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...