Ga naar inhoud

LG WD-12380FBN herrie


A.Brouwer

Aanbevolen berichten

Hallo, Onze LG maakt herrie. Lagers zijn het niet. Het lawaai is bij hogere toerentallen,hij bonkt als het ware. Machine blijft zo te zien wel op zijn plaats staan. Wanneer ik bij de schokbrekers kijk,is rechts keurig,maar bij de linker ligt fijn zwart slijpsel (plastic?) Wanneer ik tijdens het draaien de linker schokbreker vastpak,en wat naar mij toetrek,1 a 2mm, lijkt het of er ruimte (zijdelings) op zit. Het blikkerige/tikkende lawaai is dan weg,resonatie van de behuizing van machine? Er zit wat speling op de "ingaande" as van de schokbreker zeg maar. Op volle toeren bij centrifugeren,is de kuip wel rustig,op het snelle trillen na dan,maar dat is logisch lijkt mij. Ook kraakt/knettert de as van de motor zelf. Bij met de hand ronddraaien is hij stil en soepel,met de v-snaar en op eigen kracht,maakt hij dat geluid.
Link naar reactie
Schokbreker/slijpsel: is dit van de schokbreker/kuip of is het soms iets wat ergens anders af slijt? Indien de http://www.europart.nl/wasmachine+onderdelen/schokbreker/lg/383eer3001g+06324020/ zelf, dan vervangen. Geluid van de motor: is dit niet het geluid van de snaar die niet goed op de motor as/snaarwiel zit? Als dit niet exact recht is dan schuift de snaar over het snaarwiel of de motor as.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...