Ga naar inhoud

USB muis Trust werkt niet


Aanbevolen berichten

Systeem: Windows Xp Pro NL Type muis: Trust Ami Mouse 250s wireless Optical De muis werkt niet. Dit wil zeggen: Op de lader brand wel het ledje ( power neem ik aan) En de rode lamp onderop de muis brand ook. Alleen hij doet het niet. Hij wordt door Xp Automatisch herkent en geinstalleerd. Ook heb ik de bijgeleverde sofware al eens geinstalleerd. Beide opties hebben geen effect. De originele Ps2 muis is uitgeschakeld en ook afgekoppeld. Batterijen in de muis zijn opgeladen,en later ook vervangen door nieuwe. Moederbord heeft 4 USb poorten. Alle andere usb apparaten afgekoppeld heeft ook geen effect. De vorige eigenaar van de muis heeft hem altijd met succes gebruikt. ??
Link naar reactie
Dat staat als het goed is in de handleiding, maar als het er niet duidelijk staat, kan ik ongeveer uitleggen hoe het bij mij ging (ik heb ook een draadloze optische trust-muis (alleen een ander type)): - Als het goed is zit er een knop op de lader en een knop onderop de muis (die is best klein)... - Zet je computer aan en hou de knop op de lader ingedrukt totdat het lichtje gaat knipperen, - Even later gaat hij sneller knipperen en dan moet je op de knop onderop je muis drukken... Dan gaat het lichtje op de lader constant branden. - Als het goed is, hebben de lader en de muis elkaar nu gevonden en dan moet ie het gewoon doen... suc6!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...