Ga naar inhoud

Vaag probleem met AOPEN CDRW5224 Brander!


Aanbevolen berichten

Hallo , Met NERO Burning Rom'' geeft ie aan dat ik kan kiezen tussen deze snelheden: 4,8,12,24,40,52 X maar of ik um nou op 24 of op 40 of op 52 zet de snelheid met branden blijft bij 3:25 Dit vind ik erg vaag want mij lijkt dat 40X binnen 2:50 klaar moet zijn en 52X binnen 1:35 ofzo. Is hier een oplossing voor??Alvast Bedankt. PS: Kan het toevallig aan m''n Firmware liggen??
Link naar reactie
Hte is niet zo dat 40x brander 2 keer zo snel is als een 20x brander. Een brander begint bijv eerst op 16x en gaat tijdens het brandproces in stappen omhoog (oa plextor) totdat ie voor hem de goede snelheid krijgt. (net zoiet als een 52x cdrom speler, die leest ook niet alles op 52x) Bovendien is de lead-in en lead-ou effe lang. In de praktijk is er bijv niet veel verschil tussen een 24x en 52x brander. Ik maak mij in elk gevalbniet druk om 30 sec of zo.
Link naar reactie
En misschien grijpt je bufferunderrun protectie vaak in. Je pc is nou niet een van de snelste, misschien kan die niet snel genoeg data aanleveren om op 52x te kunnen branden. Maare ik vind 3,25 niet eens een slechte tijd hoor, ik weet niet hoelang die over de lead in en out doet, maar als i daar al een seconde of 30 mee bezig is... Ik zou me er niet druk overmaken. Heb je overigens dma wel aanstaan Scenic20
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...