Ga naar inhoud

boxen en geluidskaart


Aanbevolen berichten

Ik heb zelf een Philips Acoustic Edge en Midiland S4 7100 speakers. Prima combinatie. Uit recensies blijkt de Midiland een prima en prettig geprijst allround setje te zijn. Acoustic Edge schijnt een wat hoger ruisniveau te hebben dan andere (gelijkgeprijsde) kaarten maar genoeg andere voordelen te hebben. En ik ben geen audiofiel en hoor het niet. Maar er zijn genoeg andere combinaties die voor allround gebruik bruikbaar zijn. Ik denk dat je voor 250 euro (tezamen) een prima combinatie kunt kopen. Logitech set komt ook goed uit een aantal testen. Jammer dat je bij AH niet kunt luisteren, maar kan je geen advies vragen in een computerwinkel en ev. luisteren.
Link naar reactie
De Logitech's zijn zeker goeie boxen. Ikzelf heb de Z560, na eerst de Z540 geprobeerd hebbende. Het enige is, de Z640 heeft, net als de Z540, een te weinig wattage, waardoor je echt in het midden moet gaan zitten want bij een andere plek gaat meteen het geluid verloren. geef meer uit en koop de grotere broer, Logitech Z680 of anders de Z560, die geeft veel maar dan ook veel beter geluid. Zeker de Z560 waarmee je een sporthal vult. Dan heb je het gewoon goed :-)
Link naar reactie
De Z640 krijgt overal lovende kritieken. De 560/680 zijn beter en hebben meer volume, maar zijn ook duurder. Ik denk dat jij in zo'n klein kamertje meer dan voldoende hebt aan die 640. Neem er een Creative Audigy (2) kaartje bij, dan heb jij een prima geluid. Is het budget beperkt, dan kun je ook nog een Live! 5.1 overwegen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...