Ga naar inhoud

Joystick trouble HELP!!!


Aanbevolen berichten

Ik heb een thrustmaster stuurtje, en onder winXP werkt deze perfect. Onder win98 op dezelfde computer doet ie echter niets. Onder 98 op een andere computer doet die het echter wel. Het schijnt dat er iets niet helemaal klopt onder 98 omdat ook men logitech joystick het niet doet. Onder SETTINGS>CONTROL PANEL>GAMING OPTIONS geeft hij alleen maar NOT CONNECTED aan. Ik heb de nieuwste drivers, van de joystick en geluidskaart. Ook heb ik al geprobeerd de Input/Output range te veranderen, maar ook dit helpt niets. WEET ABSOLUUT NIET MEER WAT TE DOEN.... Config: Chaintech Apogee (nforce2) XP2700+ Radeon 9700 512 MB Creative SB live 5.1 80 GB
Link naar reactie
Er is in ieder geval zeker niets mis met de gampoort, aangezien hij op dezelfde computer onder winXP het wel doet. Het is een Thrustmaster Sprint Racing Wheel, die op de gamepoort zit (van de sb live) Ik heb ook snel de gamepoort van het moederbord geactiveert (onboard) maar ook hier pakt win98 hem niet.
Link naar reactie
Lijkt me inderdaad een driver probleem. Ik heb zelf de trhustmaster 360 modena, die werkte onder win98 niet op usb dus moest ie op de gameport. Met w2k pro werkte de gameport er niet meer, en surprice, hij pakte meteen met de usb aansluiting. Het probleem was ook dat er bij trustmaster moeilijk drivers te vinden waren. Probeer het anders eens met de bijgeleverde drivers. Je kunt dan je os kiezen.
Link naar reactie
Ik heb natuurlijk gewoon de win98 drivers geprobreerd onder 98, zelfs de laatste versie die er te krijgen was (v1.5), maar ook dat hielp niets, het begint er meer op te lijken dat er echt iets met de instellingen van de gamepoort/geluidskaart drivers mis is. Ik denk dat ik maar eens win98se moet gaan proberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...