Ga naar inhoud

Welk merk notebook?


Aanbevolen berichten

Hi all! Ik ben van plan een notebook te gaan kopen, alleen weet ik niet welk merk het beste is. Ik zat eerst te denken aan een Toshiba, deze zijn doorgaans wel prijzig maar leveren, naar mijn mening, altijd goede kwaliteit. Nu zat ik ook even naar een Acer te kijken, deze leveren doorgaans goede specificaties voor leuke prijzen, alleen hoe zit het met de kwaliteit? Hoe zit het met het zelf samenstellen van systemen zoals Jewel, Dell of NEC? Misschien jullie ervaringen hebben met bepaalde notebooks die jullie willen delen. Voor mij is de accuduur en het gewicht vrij belangrijk, net zoals de vormgeving. Bedankt voor de reacties! Henk
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:ef4423f952]Persoonlijk heb ik het niet zo op Dell. Toshiba is zo'n beetje de top van notebooks, maar daar betaal je wel voor. Acer schijnt ook wel goed te zijn.[/quote:ef4423f952] hmhm euh ja ik heb dus twee delletjes staan (notebookjes) een 8200 en een D800 :lol: ben er errug tevreden mee. Maar ik denk dat je gewoon moet kijken wat je wil en dan een beetje moet gaan vergelijken met de prijzen service e.d. Denk dat het echt persoonlijk is welk merk je het beste zal bevallen. Wat ik van Dell weet is dat je van alles bij bij plaatsen in je systeem (notebook/desktop) zonder dat de garantie vervalt. En als je een complete care contract neemt kan je de notebook zelfs nog van drie hoog naar beneden laten vallen, dan wordt ie nog gerepareerd of vervangen ook. Die garantie is natuurlijk wel duurder dan de normale garantie. Het nadeel van Dell is dat ze geen software support doen (tenzij je een Gold contract neemt die weer duurder is), ik weet niet hoe dat is bij de andere fabrikanten. Ik denk toch dat het een persoonlijke mening is welk merk je het beste bevalt. Ik zou naar de specs en de prijsverhouding kijken om mijn keuze te maken. :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...