Ga naar inhoud

Bestanden kopieren vanaf cd


Aanbevolen berichten

Hallo, ik zit met een probleem. Ik heb laatst een bestanden cd gebrand, omdat de computer werd geformatteerd. Nu de computer geformatteerd is, wil ik al die bestanden weer op de computer zetten. Dit lukt ook wel, maar nu zit ik met het probleem dat al die bestanden op "alleen-lezen" zijn gezet, dit is verrekte vervelend, want ik moet nu dus telkens al die bestanden selecteren en bij Eigenschappen het vinkje bij "alleen-lezen" uitklikken. Weet iemand hier een oplossing voor? Alvast Bedankt! Yoni
Link naar reactie
Bestanden die je op een CD brandt worden automatisch op alleen lezen gezet. Je kan als je de bestanden naar de harde schijf hebt gekopieerd, ook meerdere bestanden selecteren, dan rechtermuisknop - eigenschappen en dan kan je in 1 keer bij al de geselecteerde bestanden alleen-lezen uitzetten... Als al die bestanden in meerdere mappen zitten, gaat dat wat moeilijker. Dan kan je het via DOS doen (als je daar mee om kan gaan). Dan ga je in een dosvenster naar de betreffende map en toets je het volgende in: attrib -r /s Dan wordt bij alle bestanden (incl. submappen) alleen-lezen uitgeschakeld... suc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...