Ga naar inhoud

HP psc 2110 all-in-one de scanner


Aanbevolen berichten

Ik zit al maanden te ku.... :evil: met het scangedeelte van een hp psc 2110 all-in-one (printen, scannen, kopieren) bij het scannen krijg ik steeds script fouten :evil: :evil: die tot op heden door de helpdesk, laat staan ik, niet zijn op te lossen. Nu dacht ik zo de scansoftware van HP te deleten en b.v. gebruik te maken van de scansoftware van b.v. IrfanView o.i.d. dus de hardware laten vinden door windows en verder niet de HP-software er op te gooien. Kan dat? Graag jullie visie. Alvast bedankt, Aadje.
Link naar reactie
Wat bedoel je met script fouten? Dat de tekst misvormd wordt bij t scannen? Das normaal. Alleen betere OCR proggies kunnen het redelijk. V.w.b. de drivers: gewoon proberen zou ik zeggen. HP heeft voor eigen drivers de gewoonte dat je eerst de driver cd moet runnen, dan pas je HP aansluiten op een usb poort, en dan pas verder installen. Als t goed is geeft het install proggie van HP dit overigens keurig aan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...