Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik wil voor mijn vader een nieuwe printer kopen. Ik zit te twijfelen of ik een Lexmark (welke hij voorheen had) of een Canon of Epson zal kopen. Lexmark heeft 2 cartridges nodig, een voor zwarte kleuren en een voor de andere kleuren... hierbij kan je dan ook foto's afdrukken. Canon en Epson hebben naast de cartridge voor zwarte kleuren meerdere cartridges nodig voor diverse kleuren. Ik vermoed dan ook dat je 6 verschillende cartridges nodig hebt om een foto af te kunnen drukken ? Een verkoper zei tegen me dat de spuitkoppen van de Epson of Canon printer ongeveer 5 cartridges meegaat, de spuitkoppen zitten bij deze printers dus blijkbaar ingebouwd. Dit in tegenstelling bij de Lexmark waar de spuitkoppen in de cartridges zijn verwerkt. Mijn vader zal de printer voornamelijk gebruiken om brieven mee te printen en af en toe eens een foto'tje. Wie kan mij vertellen wat de beste keus is, (winkelverkopers proberen je altijd de duurste aan te smeren :( ). De printer mag ongeveer 130 euro kosten, en hoe minder geld hij in de toekomst kwijt is aan onderhoud/vervanging des te beter. Wie kan mij een goed type noemen van een van bovengenoemde merken ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...