Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een Aldi Medion MD 5000 PC waarop Windows XP Home editie draait. Hierop bevinden zich enkele "RETTEN" bestanden van 723 MB, die ik op 800 MB CD's wil branden. Nu geeft het branderprogramma aan dat er te kort ruimte op de CD is, namelijk 88 MB. Ik heb dit geprobeerd met Nero 5.5.9.14 en Easy CD Creator 5.3.1. Ook heb ik meerdere branders en verschillende CD merken geprobeerd echter met het zelfde resultaat. Kan iemand mij vertellen wat ik hier verkeerd doe ?
Link naar reactie
Is niet helemaal duidelijk wat je bedoelt, btw welkom op dit forum. Ik heb verschillende branders geprobeerd, schrijf je. Hoe bedoel je dat. Probeer er achter te komen wat voor brander je hebt, dan kunnen we verder helpen. We zijn de medeforummers. :wink: Bedenk echter wel dat niet iedere brander 90 of 100 minuten cd's ondersteund om te branden. Mocht jouw brander dit wel ondersteunen ga dan naar Nero Bestand - voorkeuren - tabblad algemeen, en dan bij status balk 90 minuten invullen. Succes
Link naar reactie
[quote:4ecbb8d641="Rob The Great"]Ik heb verschillende branders geprobeerd, schrijf je. Hoe bedoel je dat. Probeer er achter te komen wat voor brander je hebt, dan kunnen we verder helpen. Bedenk echter wel dat niet iedere brander 90 of 100 minuten cd's ondersteund om te branden. Succes[/quote:4ecbb8d641] Ook welkom op het forum : Onderschat Rob zijn hint niet : Niet alle branders kunnen 90 of 100 minuten aan. In het ergste geval moet je een nieuwe kopen, dus dat zal wel meevallen.
Link naar reactie
Als je brander 90 minuten aankan dan moet het lukke. Heb je in Nero opgegeven dat je 90 minuten wil ? (bij instellingen, dus gewoon kijken waar dat precis staat) HP8200i kan GEEN 90 minuten aan volgens Feurio.com. Sony CRX210E, onbekend. ALs het de 120E is die kan ook GEEN 90 min. QSI is mij onbekend. Dus je zal moeten checken of dit merk wel 90 minuten aankan. Gewoon specs doorlezen of bij de maker gaan buurten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...