Ga naar inhoud

F*CKING brander


Aanbevolen berichten

Dit heb ik uit de log van emule :5:40:25 #20 SCSI -1119 File Cdrdrv.cpp, Line 1406 SCSI Exec, HA 1, TA 1, LUN 0, buffer 0x02520000 Status: 0x04 (0x01, SCSI_ERR) HA-Status 0x00 (0x00, OK) TA-Status 0x02 (0x01, SCSI_TASTATUS_CHKCOND) Sense Key: 0x04 (KEY_HARDWARE_ERROR) Sense Code: 0x09 Sense Qual: 0x00 CDB Data: 0x2A 0x00 0xFF 0xFF 0xD4 0x21 0x00 0x02 0xAA 0x00 0x00 0x00 Sense Data: 0x70 0x00 0x04 0x00 0x00 0x00 0x00 0x0A 0x00 0x00 0x00 0x00 0x09 0x00 15:40:25 #21 MMC -1119 File Writer.cpp, Line 330 Track following error 15:40:27 #22 Text 0 File ThreadedTransfer.cpp, Line 222 all writers idle, stopping conversion
Link naar reactie
Ja maar als je nooit met nero of een ander brand programma brand behalve die van XP dan heb je ook geen problemen..... en dan logbestand zegt me niet zoveel, maar misschien dat er een fout in dat nummer zit ofzo.. probeer eens een groter bestand te branden waar je echt helemaal zeker van bent dat het geen fouten bevat. Goed, probeer eerst maar eens wat uit met nero.
Link naar reactie
ja als er nix van klopt kan je nero eens opnieuw installeren, of je brander un-installen, dan je systeem eens zonder brander laten opstarten (zodat je zeker weet dat alles weg is en geen foutmeldingen krijgt). Dan het systeem opnieuw opstarten met de brander erin, wachten tot hij herkend word zodat je hem kan installeren. Gebruik dan de nieuwste drivers. Als dit allemaal niet werkt weet ik het zo ook ff niet op t moment.
Link naar reactie
download eens bij Nero de laatste ACPI drivers.... vaak wil dat nog wel eens helpen. leg je vraag ook eens normaal uit, fucking this and that is niet echt nodig, hoe vervelend het ook kan zijn, we willen je best wel helpen, maar zo wordt het niet veel denk ik.. en doe even wat aan je taalgebruik, we zitten hier niet in de brugklas, normaal nederlandse zinnen wordt hier meer geaccepteerd.... :wink:
Link naar reactie
"Oke k wou branden drukte men bestandjes aan " Wat betekent dat?? Ik zie de laatste tijd allemaal van die rare dingen op het internet verschijnen. Voorbeelden: ofzow, neej, proggie, progje, d8 etc. Raar taalgebruik in ieder geval. Ik zou, hoewel je in het verleden nooit problemen had, het XP brandprogramma eens uitschakelen. Iets anders, hoe gaat het als je met juist dat XP brandprogramma brandt? Groet, Jonge Rot.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...