Ga naar inhoud

aanschaf nieuwe harddisk; cache??


Aanbevolen berichten

Even iets over die 2 mb of 8 mb cache bij harde schijven: Soms komt van het ene merk de 2 mb-versie als beste uit een test, terwijl van een ander merk de 8 mb-versie de snelste blijkt. Ook kunnen bij verschillende schijfgroottes variaties optreden. Wat ook gebeurt: Komt een 2 mb-versie van bepaald merk als beste uit een test; blijkt dat bij een andere test de 8 mb-versie de beste is. :-? Harde schijven worden in verschillende tests op verschillende manieren getest, met verschillende resultaten. Maar de verschillen tussen 2 mb of 8 mb zijn vaak niet zo groot. Zelf heb ik zowel de WDC WD800BB als de WDC WD800JB in mijn systeem. :P Zie ook bijv. Computer!Totaal, dec. 2002 en april 2003 voor testen van harde schijven.
Link naar reactie
Check ff dit topic, hier wordt ook gesproken over de verschillen tussen 2 en 8 mb cache bij een hd: [url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=93951&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=5d02caae09836375dd331a880fca72df[/url] Ik zou me persoonlijk niks aantrekken van al dat gezeur en gewoon eentje met 8 mb cache nemen, qua prijs maakt het toch niks uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...