Ga naar inhoud

ratelend geluid bij centrifugeren


Aanbevolen berichten

Heb een siemens WM14A161FN/29 FD9012 100045, die verschrikkelijk rammelt bij het centrifugeren. Alles gecontroleerd, maar geen losse dingen gevonden (munten, bh-beugel enz.). Apparaat staat waterpas en trommel draait soepel rond, lagers lijken mij dus in orde. Als ik op de achterkant vd trommel tik, dan geeft dat een trillend geluid. In sommige topics lees ik over een gescheurd trommelkruis. Kan ik dat bekijken? Door een gat te maken in de kuip onder het bovenste kontragewicht bijv.? Iemand daar ervaring mee?
Link naar reactie
Een gescheurd trommelkruis moet je kunnen voelen door de speling tussen trommel en kuip. Ik denk toch dat er wat in de kuip zit. Wat ook nog kan is dat een ophang veer niet goed zit of het blok boven op niet goed vast zit. Laat hem eens draaien zonder bovenblad, dan zie/hoor je iets meer. Als het in de kuip zit en je kunt er niet bij komen dan heb je een probleem. Dit is volgens de onderdelen site een machine met een gelaste kuip die dus niet open kan.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...