Ga naar inhoud

Harddisks langzaam!?


Aanbevolen berichten

Dag beste forumgangers, Ik heb o.a. een quantum fireball SE HD (6,4 GB) en ik heb het idee dat hij redelijk traag is. Bij Sandra benchmark haalt hij iets meer dan 8 GB/s en zou hij in PIO mode draaien ipv UDMA. Volgens sandra zou ik de schijfcontrollers ofzo opnieuw moeten installeren!? (Ik weet wel dat Sandra vaak onnodig waarschuwingen geeft!) Mijn anders schijf (ook een van Maxor ATA/33 6 GB) haalt slechts een score van iets meer dan 6GB/s Is er een manier om te zien of mijn schijf uberhaupt op UDMA staat? (hij zou ATA/33 zijn volgens [url]www.maxtor.com[/url] en mijn moederboard zou ATA/66 aan moeten kunnen. Is mijn Sandra score redelijk voor mijn schijf/moederboard combinatie? Bij spellen zoals GTA3 /VC is het spel de gehele tijd aan het haperen omdat hij steeds moet laden. Dit zou natuurlijk ook aan mijn geheugen kunnen liggen, maar ik dacht dat 192MB op zich wel genoeg zou moeten zijn? Indien jullie tips/advies hebben bedankt daarvoor greetz, PeTeR....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...