Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Als ik mijn pc van het stroomnet afhaal omdat ik het stopcontact voor iets anders nodig heb gehad en ik steek de stekker van de pc er weer in duurt het heel lang voordat ie weer stroom krijgt. Ik moet echt de aan/uit knop lange tijd inhouden voor de pc "aanslaat". Blijft de stekker gewoon in het stopcontact krijgt ie meteen stroom nadat ie uit geweest is. Probleem met voeding of moederbord misschien ? Ik denk in die richting. Moederbord is Aopen AX4BS Pro. Alle kabelaansluitingen heb ik reeds nagekeken maar kan geen rare dingen ontdekken.
Link naar reactie
Een atx-pc gaat in een standby stand als ie uitgezet word.(dus het mobo houd wel spanning) Sommige kasten en voedingen hebben achter op de pc een ann/uit knop. Als dat bij jou t geval is, probeer hem dan zo uit te zetten, en dan de stekken eruit. Ik heb geen verstand van elektra, maar het heeft denk ik te maken met een puls die hij moet krijgen.
Link naar reactie
[quote:420d6321fd="Johnny321"]Zal wel aan de voeding liggen. Ik heb hetzelfe probleem bij mijn vorige pc. Hoor je toevallig een heel licht piepje als de pc niet aanwil? Koop anders een nieuwe voeding, zijn niet zo duur[/quote:420d6321fd] Nee geen piepje pc is dan helemaal dood. Op de achterkant zit ook geen aan/uit knop.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...