Ga naar inhoud

muis loopt uit zichzelf


Aanbevolen berichten

[quote:bba39ab1dc="Rick Gimpel"]Te veel zonlicht wil ook wel eens zorgen voor narigheid. Ik heb zelf een ouderwetse muis met een balletje, die deed soms wel soms niet raar. Het bleek aan zonlicht te liggen.[/quote:bba39ab1dc] Explain please ? want ik kan me wel indenken dat het iets met een Optical muis te maken heeft, maar met een ouderwetse balletjes muis ? Btw, als je een donkere ondergrond hebt doet de muis het minder goed als wanneer je een lichte ondergrond hebt. En zorg er inderdaad voor dat je een goede ondergrond voor je muis hebt.
Link naar reactie
Nou ik zit momenteel met het zelfde probleem. De optische muis gaat vaak vanzelf naar links boven. Soms is de muispijl gewoon "even weg"... Het begon bij mij toen ik genoeg had van mijn (logitech) draadloze keyboard met dito muis. Ik heb ze vervangen door de oude, met draad. Trouwens ook van logitech... De software de-installeren hielp wel iets, maar soms gebeurt het toch weer. Ik vermoed dat er ergens in de registry iets niet helemaal goed staat?
Link naar reactie
[quote:537948f61b="Rick Gimpel"]Toen de muis problemen gaf, viel er veel en direct zonlicht op. Je kent het wel, een streep zon net waar je hem niet hebben kunt. De muis werd ook warm, en daar kan ie blijkbaar niet tegen.[/quote:537948f61b]Klopt, heb ik ook eens gehad met een oudere muis. (of de huidige beestjes er wèl tegen kunnen kan ik niet zeggen - ja, en verklaren kan ik ook niet) en met mijn draadloze muis had ik eens problemen toen ze mijn ontvanger te dicht onder mijn beeldscherm lag. (zal wel interferentie geweest zijn vermoed ik).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...