Ga naar inhoud

Plextor disco lampje


Aanbevolen berichten

Het lampje van mijn plextor brander 40/12/40a knippert 9 keer kort, dan is het een tijdje stil en dan weer knipper knipper enz. Mijn computer blijft ook af en toe hangen, als ik dan het laatje open en dicht doe dat is alles weer oke. De plextor staat als slave op samen met een tweede HD op de Sec IDE Iemand enig idee wat dat geknipper betekent?
Link naar reactie
koop dan een echte brander een Lite-On. installeer eens opnieuw je brander dl de nieuwe aspi drivers reinstall je brander progg doe een firmware update . of toch maar een nieuwe brander Lite-on 52x24x52 CD Rewriter Retail € 49,- :lol: :lol: . ps kijk niet naar mijn naam plextor> plextor staat voor scsi niet voor ide :wink:
Link naar reactie
Je kan niet altijd in een Rolls Royce rijden plextor, soms moet je met een Opeltje, die rijden prima, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Zelfde met branders! Daarom heb ik naast mijn Plextor (voor mij de Rolls Royce onder de branders) ook een Lite-on brander in mijn systeem :D :D :D :D bedankt voor je tip
Link naar reactie
[quote:ea51d91b6f="Fellini"]Je kan niet altijd in een Rolls Royce rijden plextor, soms moet je met een Opeltje, die rijden prima, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Zelfde met branders! Daarom heb ik naast mijn Plextor (voor mij de Rolls Royce onder de branders) ook een Lite-on brander in mijn systeem :D :D :D :D toppie :lol: :lol: . sluit die eens af????. bedankt voor je tip[/quote:ea51d91b6f]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...