Ga naar inhoud

Elk heel uur een PIEP uit de systeemkast


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds ik ben overgestapt van NAV2002 naar NAV2003 (of het er iets mee te maken heeft, weet ik niet, maar ik vermeld het er maar even bij), ieder heel uur een PIEP vanuit de systeemkast. Ik heb naar ik weet geen instelling aangevinkt waarbij ik dat heb aangezet, zo zou ik ook niet weten waar ik het KAN aanzetten, laat staan weer uitzetten. Het is dus ieder heel uur : "piep !" Klinkt wat flauw, maar ik wordt er dan ook flauw van. Wie weet waar het aan kan liggen. Ik heb een AMDXP2000 draaien met XP professional. Bedankt alvast !
Link naar reactie
Wil geen flauw antwoord geven maar weet je zeker dat gepiep uit je PC komt? dwz geen brandmelder met (bijna) lege batterij, wekkerhorloge, telefoon met (bijna) lege batterij...... Norton Antivirus heeft een automatische updatefunctie, wellicht probeert deze functionaliteit contact met de server te maken en ben je niet on-line? Je kunt de piepjes overigens in het BIOS uitzetten; kijk in de manual van je mobo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...