Ga naar inhoud

Toetsenbord niet met netwerkkaart


Aanbevolen berichten

Ik heb vanmiddag een nieuw toetsenbord van logitech gekocht.. black internet navigator keyboard en daar had ik de drivers van geinstalleerd en toen werkte de drivers van mijn netwerk kaart, linksys wireless pci card wmp11, het niet meer.. na de drivers van het toetsenbord, itouch, te hebben verwijderd deed de netwerkkaart het weer.. iemand een oplossing??
Link naar reactie
[quote:df3f90c99a="M@D M@N"]xp, hij zegt acces violation [b:df3f90c99a]of zoiets[/b:df3f90c99a]... :S[/quote:df3f90c99a]Nadat je dit topic omhoog hebt geschopt, had ik wel een wat betere foutmelding verwacht :evil: Wat zegt ie precies? Wanneer zegt ie dat? Type die foutmelding eens in in google of in de MS-knowledge base, evt in combinatie met wat woorden zoals [i:df3f90c99a]logitech[/i:df3f90c99a] of [i:df3f90c99a]linksys[/i:df3f90c99a] en kijk eens of je probleem of iets dat erop lijkt bij zit en of er een oplossing is. Microsoft stelt dat de itouch-sw niet compatible is met WinXP (zie http://support.microsoft.com/?kbid=321776)
Link naar reactie
[quote="Wim Sturkenboom"][quote:3a115b844f="M@D M@N"]Microsoft stelt dat de itouch-sw niet compatible is met WinXP (zie http://support.microsoft.com/?kbid=321776)[/quote:3a115b844f] op de cd staat van wel.. ik zal de nieuwste drivers van logitech eens downloaden, kijken of het dan lukt... En Bosje: Nu doet alleen de volume knop en het scrollwieltje het... :S wou die andere knopjes toch ook gebruiken :)
Link naar reactie
[quote:3247aa61ef="spiderned"]Wat voor aansluiting heb dat TB? USB? Dan [b:3247aa61ef]eerst[/b:3247aa61ef] de drivers installeren (met je oude TB) en dan pas aansluiten [b:3247aa61ef]na[/b:3247aa61ef] een herstart. Vergeet die herstart niet, vaak vergeet XP dat te melden.[/quote:3247aa61ef] tis idd een usb toetsenbord.. thnx zal het proberen!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...