Ga naar inhoud

Extern modem + ING Telebankieren....................


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik ('t bedrijf) hebben een extern modem US Robotics sportster 28.8k (sweden) die we gebruiken voor telebankieren met de ING bank. Analoge lijn getest = goed Modem communicatie = goed Verdere instellingen staan ook goed Detail: Kies Externe Toegang, als ik nu met de rechtermuisknop op de ING verbinding klik en daarna op connect , gebeurd er niets. Als ik in het telebankieren pakket de verbinding tot stand wil brengen wordt na 30 seconden de verbinding verbroken... Ook verscheen de foutmelding dat 'externe toegang ( via Software-Windows Setup " niet goed geinstalleerd staat dus die ook weer opnieuw geinstalleerd. ING helpdesk kon mij ook niet verder helpen, wie weet nog wat...........................................................
Link naar reactie
Lekkere helpdesk. :lol: :lol: :lol: Ten eerste is een 28k8 modem wel heel erg uit de tijd. Maargoed, dat mag het probleem niet zijn. Is het modem wel goed geinstalleerd met de juiste driver? Ik gok dat het een ISA modem is? :lol: Hoor je het modem wel aanklikken en een nummer kiezen en allerlei verbindingstonen uit je speaker? Is het kabeltje van het modem naar de telefoonaansluiting wel in orde.
Link naar reactie
Je hoort het modem klikken maar gaat het ook bellen. Heeft het modem wel een telefoonlijn? Zit het stekkertje goed? heb je één of twee stekkertjes voor de telefoonaansluiting achetr op het modem. Zet bij modem instellingen je speaker aan . Hoor je fax achtige geluiden ? Zo niet dan heeft het modem geen goede of helemaal geen lijn. testen met AT h1 en AT h0
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...