Ga naar inhoud

dvd speler gratis bij..........effin vul zelf maar in!!!


Aanbevolen berichten

Ff een nieuw mobieltje kopen hoor, verrek ik krijg een dvd speler cadeau.... Ff een bestelling doen bij wehkamp, hoppa, weer een dvd speler cadeau. Ff naar de tandarts. Meneer u heeft 3 gaatjes, kan ik u een dvd speler aanbieden + de film the dentist, gratis en voor niks... Mensen, waar zijn ze in vredesnaam mee bezig!!!!! Heb ik er nog een gekocht(ja ok, wel een a-merk), tegenwoordig krijg je al een dvd speler cadeau bij het kopen van 2 pakjes shag. Hoelang duurt deze ontwikkeling nog en is het jullie ook al opgevallen dat je bij wijze van spreken bij het kopen van een pakje croma een dvd speler zelfs cadeau krijgt. Hoe denken jullie erover. Ok, meestal zijn het die spotgoedkope merkloze dingen, maar ze bieden het wel te pas en te onpas aan.
Link naar reactie
Het idee achter dit soort acties is dat iedereen zich blind staart op de leuke gadget en vervolgens een abonnement neemt/product koopt waarmee het dubbel en dwars wordt terugverdiend. Neem nu die actie van de postbank met die groene stroom en die gratis digitale camera. Iedereen gaat voor het hebbedingetje en dan zit je aan een stroomleverancier vast, terwijl je dadelijk veel goedkoper terecht kan. Dit geld ook voor mobieltjes met gratis dvd-speler.
Link naar reactie
[quote:26e7f167d9="CBI-FP"]Als mijn tandarts mij pijn doet, doe ik hem pijn en stomp ik hem helemaal inelkaar :D :D :D :D :D[/quote:26e7f167d9] [img:26e7f167d9]http://www.gardensafari.net/kevers/coccinella_septempunctata.jpg[/img:26e7f167d9] :wink: BTW: je moet wel wat overhebben voor die dvd-speler
Link naar reactie
[quote:a62df29bae="hjs"]Gratis? er is nooit wat gratis in dit land. Die gasten verdienen toch wel aan je :( Opzouten, geef me dan maar dat abbo, of die wasmachine of die ... met 25% korting, heb ik meer aan.[/quote:a62df29bae] Ben ik het helemaal mee eens. Die DVD betaal je toch al. Niets is gratis, via een omweg betaal je zelf.
Link naar reactie
Gratis bestaat niet, ja het zonnetje schijnt gratis als tie er zin in heeft. Gratis hosting: Ja, dan krijg je ook nog eens gratis pop-up en/of banners cadeau en sommige gratis hosters zijn helemaal gul en krijg je gratis en voor niks spam in je meeldoos. Daarom heb ik dus ook een betaalde hosting provider. Idd, een gratis dvd-speler, veelal van dat yoko/supertech achtige rotzooi zadel je bij een telefoon abbo gelijk op met belachelijk moeilijke voorwaarden als je wilt overstappen, maar jij wou toch die dvd speler en heb je een abbo aan laten smeren. Wie zit er fout: Juist ja, de consument. Dankzij een slim marketingstruukje van de telekom aanbieder. Ik ben van mening dat dit soort praktijken (ook die goedkope troep) verboden moeten worden.
Link naar reactie
[quote:77149a2c4d="CBI-FP"] Ik ben van mening dat dit soort praktijken (ook die goedkope troep) verboden moeten worden.[/quote:77149a2c4d] Dat is natuurlijk onzin. Met de handelswijze van de verkopers is niks mis. Het gaat om volwassen mensen die met zo'n telecommaatschappij een contract aangaan. Als die dan in hun hebberigheid geen goede prijsvergelijking doen, maar voor de gratis dvdspeler gaan, dan zijn ze zelf verantwoordelijk. Je mag van een verkoper niet verwachten dat hij erop wijst dat de concurrent betere tarieven/voorwaarden heeft.
Link naar reactie
Inderdaad, zoals gezegd betaal je eigenlijk gewoon die dvd speler zelf. Je kunt eigenlijk beter iets kopen zonder gratis dvd speler, want dan betaal je minder, of je koopt betere kwaliteit voor het zelfde geld. Er schiet mij net die aktie te binnen van volkswagen. Als u nu twee buitenspiegels koopt, krijgt u daar gratis een in de zelfde kleur meegespoten golf bij. :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...