Ga naar inhoud

Dan weer wel, dan weer niet


Steven-6

Aanbevolen berichten

Goedenavond, Ik heb een Zanusi Trentino 1400. probleem: dan pompt ie wel, dan weer niet. Donderdag belt mijn vrouw. Dat de wasmachine niet het water wegpompt. Vast iets in het pompje gekomen dacht ik dus via de slang rechtsonder de boel laten leeglopen. Even gekeken maar niets dat de pomp blokkeert. Water erin en afpompen. gaat prima en nog eens. Ik blij, vrouw blij. Dus zij weer was erin stoppen. Dan doet 'ie 't weer niet. Ik daags erma weer water eruit, hele procedure herhaald. Ik lees op het forum dat de waterhoogte slang misschien voor problemen zorgt. Ik heb de deksel open gemaakt. slangetje los, doorgeblazen, meteen dat ronde doosje doorgeblazen, je weet maar nooit. Resultaat; hij doet niets. De hele boel weer leeg laten lopen en de procedure herhaald zonder dat er water in de machine zit. Voor de zekerheid het slangetje los van het doosje gelaten en ja hoor dan doet hij het wel. Nu heb ik twee vragen: 1) Wat is er aan de hand en 2) kan het slangetje gewoon los blijven of heb ik dan binnenkort een binnenzwembad in huis? Ik hoop dat iemand raad weet. Groet, Steven
Link naar reactie
Je geeft geen volledig type nummer. Graag alle info uit de deurrand vermelden. (ik gok nu even op een ZWF1210 of ZWF1410) Als je het slangetje van de nivo regelaar los laat kun je beter handoeken klaar leggen en de verzekering bellen... De machine blijft dan oneindig water nemen en gaat dan over stromen. Niet doen dus. Als de pomp stopt/niet gaat draaien gaan er dan lampjes knipperen? Druk als hij er mee stopt dan de toetsen Start/Pauze en Extra Spoelen samen in en houd ze ingdrukt. Wat is dan het knipper patroon van het Einde en Start/Pauze lampje?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...