Ga naar inhoud

Service EPSON Nederland


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb begin maart 2003 een EPSON Stylus PHOTO 925 gekocht bij de fa. Dixons en zou daar € 50,00 korting op krijgen als ik een ingevuld aktie-formulier op stuurde naar EPSON Duitsland. Dat heb ik dus gedaan maar totnutoe heb ik nog niets gezien. Navraag bij EPSON Nederland leverde mij een email op dat ikzelf maar kontakt moest opnemen met EPSON Duitsland. Daar ik al meerdere keren vragen gesteld hebt aan EPSON Nederland en iedere keer weer werd doorverwezen naar of Duitsland of England is mijn vraag eigenlijk: Hebben hier meerdere personen last van gehad. Epson Nl heeft dus een klantenservice afdeling maar je wordt dus nooit direct met je probleem geholpen. Ik vind dit toch een zeer slechte service van dit bedrijf. Niet iedereen in Nederland is de Duitse en/of Engelse taal machtig om zich schriftelijk of mondeling te uiten. Groeten, W.J. Beckers
Link naar reactie
Goed, laat ik mijn ervaringen over EPSON dan ook maar vertellen: volgens mij is het daar een ROTZOOI!!! Had vorig jaar en EPSON Stylus Photo 810 gekocht en die gaf op den duur de geest. Gelukkig nog in de garantieperiode, en via de leverancier werd het ding opgestuurd naar EPSON. En ik maar weken en weken wachten en geen gehoor van de kant van EPSON. Toen kwam uiteindelijk (weer via mijn leverancier) het bericht dat de printer notabene KWIJT was bij EPSON! Gelukkig was mijn leverancier direct zo slim om het bonnetje weer op te speuren met het bewijs dat EPSON hem echt binnen had gekregen. Toen hebben wij in gezamelijke eendracht :D besloten een ultimatum te stellen: binnen twee weken geen printer? Dan een gloednieuwe! Eind goed, al goed. Want binnen een week kwam er een doos bij m'n leverancier binnen met een gloednieuwe printer waar de fabriekslijm nog op zat :lol: inclusief alles wat er bij hoord, waarbij ook inktpatronen (mazzel, die waren net op :lol: :lol: :lol: ). Conclusie: de service bij EPSON is schrikbarend slecht en het wordt daar volgens mij tijd voor een fikse reorganisatie :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...