Ga naar inhoud

Mededeling: O P R O E P ! Crashende Memory Cards?


Aanbevolen berichten

Als redacteur van C!T's dochterblad Zoom Magazine ben ik bezig met een verhaal over gecrashte memorycards. Hierbij zou ik wat persoonlijke verhalen willen gebruiken van mensen die op onverklaarbare wijze bijv. hun vakantiefoto's kwijt zijn geraakt. Heb je ervaring met dit probleem en wil je hier iets over vertellen voor in het magazine, of wil je je frustraties hierover kwijt, mail me dan. Groeten, Onno Louwen
Link naar reactie
twee maal voorgevallen, 1 keer bij een vriend van me die zijn microdrive tijdens het verwisselen van kaartjes liet vallen, die viel van 40cm hoog en was kapot stel u voor, alle foto's weg(als ik me niet vergis was het een sandisk). 1 keer bij mezelf, dit met een SD kaartje van sandisk (128MB) voor men hp 850, was ik wat foto's aan het nemen, allemaal goed en wel geen enkele error of wat dan ook, toen ik thuiskwam (had ongeveer een 40 foto's genomen) waren er zeker 10 die er niet opstonden, alle andere foto's stonden er wel perfect op, precies of die andere tien niet weggeschreven waren en het kaartje zat er zeker nog goed in en de camera heeft geen enkele error gegeven kwestie van card full of no card. Nu gebruik ik twee memorex 256Mb compact flash voor men 10D en daar heb ik tot nu toe geen problemen mee gehad en lijkt redelijk snel weg te schrijven, ik denk dat ik men merk gevonden heb en toch niet overdreven duur zoals lexar.
Link naar reactie
Is me éémaal gebeurt. Langdurig bewaard smart media kaartje in origineel antistatisch hoeje wat ik voor transport tussen twee bankpassen in portemonaie had gestopt. Alles was weg. Kaart leek defect was het echter niet. Na formateren werkte het kaartje weer. Geen oorzaak weten te achterhalen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...