Ga naar inhoud

Printer print niet.


Aanbevolen berichten

Hallo, het is weer eens zover. Mijn printer, een Lexmark 3200, heeft geen zin om te printen. Het is altijd wat met dit ding. Dan pakt ie het papier niet, dan pakt ie 30 vellen tegelijk, dan komt er geen goeie kleur uit enz.... Deze keer is het probleem dat wanneer ik een document (afbeelding of tekst) probeer te printen hij wel gewoon in de wachtrij geplaatst wordt maar daarmee houd het dan ook op. De printer doet helemaal niks en geeft geen teken van leven. Windows XP doet doodleuk alsof er niks aan de hand is en af en toe komt er een ballonnetje met daarin verhelderende informatie: [b:b0d5b7a946]Dit document kan niet worden afgedrukt![/b:b0d5b7a946] Ik heb vanalles al geprobeerd, alle kabels goed nagekeken, de printer verwijderd en vervolgens de drivers opnieuw geinstalleerd, de inktcasette's opnieuw geinstalleerd en daarbij viel iets op. Namelijk hij print wel gewoon de pagina die gemaakt wordt op de casette's uit te lijnen en ook een testpagina van Windows wordt gewoon afgedrukt maar verder doet hij helemaal niks. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem, zo niet dan ga ik m'n ouders eens aansporen een nieuwe printer te kopen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...